Joulu on ohi, uusivuosikin meni että suhahti. Nyt on aika palata Jackin, Jenin ja muiden pariin:
782118.jpg
- No niin! Ootteko valmiina? Phoebe kysyi.
- Tämän suudelman jälkeen, Jennifer vastasi.
- HEI! Minä en ole mukana, katselen vain, Jack huusi.
- Okei, okei, okei... Phoebe ja Jennifer sanoivat.
- Hetkonen!? Phoebe, kerroitko sä jo Samant... Jennifer oli kysymässä mutta Phoebe keskeytti:
- Juu, hän kertoi.
- Eli, mikä tilanne? Jack tiedusteli.
- Ei haittaa Samanthaa, hän tiesi jo siitä, Phoebe selitti.
- TÄH!? MÄ EN TAJUU ETTÄ JOS TEKEE NIIN, NIIN VASTAA: EI HAITTAA!!!!!!???? Jack karjui.
- Niin, niin, niinse teki. Oliko liikaa niiniä? Phoebe vastasi.
- Oli! Jack ja Jennifer huusivat.
- Mikä oli? Nick kysyi ja saapui huoneeseen. - Ja mitä sä karjut Jack?
- Ööh... Me riideltiin tässä vaan, että mikä on Irinan paras albumi. Jack sepitti.
- Niin! Jennifer huusi. - Minä sanoin, että Liiba Laaba on paras ja Jack on Älä Riko Kaavaa:n puolella ja Phoebe on taas sitä mieltä, että Vahva on paras.
- Just... Nick ihmetteli. - No, mä meen suihkuun nyt. Moro!
- Moikka! muut huusivat.
Ja niin Nick meni suihkun ja sitten pukeutumaan, mutta yhtääkkiä Renee saapui tuohtuneena huoneeseen.
782101.jpg
- Sun kaverit kerto mulle sun puuhat! Sulle ei ole enää valinnan varaa! Samantha tai ilman, minä, minä etsin uuden kämpän ja lähen Ericin kanssa pois! Toivon, että Samantha antaa sullekin rukkaset! HYVÄSTI! Renee karjui ja lähti oven paiskaten pois.
782152.jpg
- Renee, älähän itke, Jack meni lohduttamaan Reneetä.
- Sori, en itke, heti kun löydän uuden kämpän, ette nää mua enää ikinä! Renee huusi hellästi.
- Hyvä on, mutta kerron sinulle ensimmäisenä tämän: Perustin yrityksen. Jack kertoi.
- OOH! Se on pakko nähä! Minkälainen? Renee ihmetteli.
- Vaatekauppa, tuu mä näytän vähän. Jack sanoi ja he lähtivät. Jonkin ajan kuluttua, Jack kutsui kaikki sinne.
Yritys oli pystyssä ja ensimmäiset kolme asiakasta saapuivat. Kaikki, Jennifer, Nick, Samantha, Phoebe, Lex, Eric ja Renee auttelivat Jackiä.
782154.jpg
- Voisittekos te pukea jotkin muut "yritys" vaatteet? Jack kysyi Jenniferiltä.
- Juu, sanon muille ja sit pukeudutaan, Jennifer vastasi.
- Hyvä! Jack huusi.
Ja niin sitä oli uudet vaatteet päällä.
782081.jpg
782088.jpg
Vaan sitten:
782155.jpg
- Mä lähen nyt, ja se on täysin Nickin syytä. Hyvästi! Löysin kämpän joka oli halpa ja hieno. ERIC! Lähdetään. Renee selitti.
- Kamalaa! Näin pian. Jennifer sanoi.
- Aivan, no, taksi tulikin jo hakemaan. Renee kertoi.
- Onkohan mulle mailia? Lex ajatteli.
782129.jpg
- Tullaan! Eric huusi ja niin he poistuivat sarjasta.


Monta tuntia myöhemmin:
782102.jpg
- Kaverit, nyt kun yritys on suljettu tältä päivältä, haluan sanoa jotain teille, Lex sanoi.
- No? muut kysyivät.
- Minun vanhempani, he, he, he haluavat minun menevän heidä luokseen. He ovat jo niin vanhoja. Lex kertoi.
- ET KAI SINÄKIN! Jack huusi epätoivoisesti.
- En, en mene, ellette te tule mukaan. Lex sanoi yllättävästi.
- OOH! muut ihmettelivät.
- Mehän olisimme vain vaivaksi, Jennifer sai sanottua lopulta.
- Ei, ei! Vihaan vanhempiani! En ole heidän luona ilman teitä. Lex vastusteli.
- No, ööh... Millainen paikka se on? Nick kysyi.
- Valtavan iso, palatsi, kuin suoraan sadusta. Se on sisältä hieman kolkko, mutta ulkoa kaunis, Lex selitti.
- Kuulostaa hyvältä! Minä ainakin tulen! Samantha huusi.
- Minä tulen, jos Samanthakin tulee, Nick ilmoitti.
- Minä myös! Jack ja Jennifer huusivat yhtäaikaa.
- Ette ilman minua! Phoebe huusi.
- Mainiota! Soitan siis taksin, menkää pakkaamaan nopeasti, Lex sanoi.
- Selvä! muut huusivat.

Ja niin pian kuin mahdollista, he saapuivat Lexin koti ööh... linnaan.
825776.jpg
825710.jpg
- Kaunis paikka, Phoebe sanoi.
- Totta, Samantha vastasi.
- Lexin yllättävän rikas, Phoebe ihmetteli.
- Ei ole vielä. Vasta kun se saa perinnön, Samantha selitti.
- Ai jaa! Phoebe sanoi.
- Tulkaa toki sisälle ystävät! Lex huusi.
825713.jpg
797491.jpg
- Tämmönen paikka, Lex sanoi.
- Näytä keittiö! Jennifer pyysi.
- Okei, Lex vastasi ja mentiin keittiöön.
825689.jpg
- Kiva, Phoebe tokaisi.
- Sohva on kivempi! Jack ja Jennifer huusivat sohvalta.
797553.jpg
797552.jpg
- Mahtavaa! Peli huone! Samantha huusi.
- Näytä! Nick huusi takaisin ja juoksi kohti harrastehuonetta, mutta Lex kutsui kaikki etuovelle.
825780.jpg
- Mahtava paikka! kaikki muut paitsi Lex huusivat.
- Totta, mutta missäköhän vanhempani on. Ja muuten, näytän teille huoneenne, Lex sanoi.
797472.jpg
Jackille ja Jenniferille...
825665.jpg
Phoebelle...
797470.jpg
ja Lexin huone, mitä Nick luuli omaksi huoneekseen. Ja Samanthan ja Nickin huoneesta ei ole kuvaa.

Sitten mentiin illalliselle ja sen jälkeen:
797528.jpg
- Hienoa taidetta, Samantha ajatteli.
797550.jpg