781920.jpg

Renee oli ehdottanut, että he tapaisivat hänen ja Phoeben asunnolla.

- No niin! Nick saapui! Onko kellään ideoita? Jack kysyi heti.

- On! Haetaan ne Lexiltä saamamme mytologian kirjat! Jennifer ehdotti.

- Hyvä idea! Jokainen hakee kotoaan ja tuovat tänne! Lex sanoi.

Vähän myöhemmin:

781884.jpg

- No niin! Nyt lukemaan kirjoja! Jack huusi, kun kaikki olivat tuonneet kirjansa Reneen ja Phoeben asunnolle.

- Jonkun täytyy vahtia ulkona kaukoputkella Jackin ja Jenin olkkaria! Lex muistutti.

- Minä vahdin, Renee tarjoutui.

- Hyvä! Samantha huusi ja kaikki hakivat kirjoja kasasta.

Noin kello 19.04

781968.jpg

- Onko löytynyt mitään? Renee kysyi.

- Ei, Jack sanoi surullisesti.

- TÄÄLLÄ ON JOTAIN! Phoebe kiljaisi.

Kaikki säntäsivät Phoeben ympärille.

- Se on vain taikajuoma jolla parannetaan vampyrismi, Jennifer selitti.

- Eikö se käy? Phoebe kysyi.

- Ei, Erik on zombi, Nick kertoi.

- Hei! Tässä on taistelu vinkkejä! Samantha kiljaisi.

- Lue! Lex käski.

- Pukeudu liikka-asuun? Verryttele? Valmistaudu? Surkeeta, Samantha luki.

- Tehään vaan noi kaikki, kai se auttaa jos kirja niin sanoo, Jack tokaisi.

- Niin kai sitten, Lex sanoi.

- Etitään vielä! Jennifer huusi.

- Mä lopetan jo, eikä Reneekään ole edes aloittanut. Jack kertoi.

- Toin vaatteemme kulta, Jennifer sanoi.

- Hyvä! Entä Lex? Samantha, Nick? Jack kysyi.

- Mukana on, Lex kertoi.

- Me haetaan sitten, Nick ja Samantha sanoivat.

782006.jpg

- Meillä täytyy olla hyvä suunnitelma, Jack selitti.

- Tietenkin! Hakataan se niin, että muistaa hieman! Nick huusi.

- Ei! Se on mun veli! Renee karjaisi.

- Yritetään sovintoa, Jennifer ehdotti.

- Selvä, Renee vastasi.

- Mä meen vaihtaan liikka-asuun, Jennifer kertoi.

- Mäkin lopetan, Phoebe sanoi.

Pian:

- Mä haluun mennä ovelle vahtimaan! Phoebe huusi pukeuduttuaan liikka-asuun.

Muut nyökkäsivät.

- Mä meen vaihtaan vaatteita kanssa, Samantha sanoi.

- Mä tuun kanssa! Nick huusi.

781909.jpg

- Jos se tulee mä isken, isken ja yritän sovintoa, Phoebe ajatteli.

782022.jpg

- Oho! Se tulee! Phoebe ajatteli.

782024.jpg

- Hei! Se Erik tulee nyt, Phoebe kertoi.

782015.jpg

- Oletteko valmiina? Jack kysyi.

781894.jpg

- Luulisin, Lex sanoi.

782053.jpg

- Samantha olla valmiina! Samantha sanoi.

781912.jpg

- Joo joo, Nick sanoi.

782011.jpg

- Miks tämmönen täyty tehdä? Tylsää, Phoebe sanoi.

781982.jpg

- Miltä näyttää? Jennifer sanoi.

 

Tämä oli lyhyt ja tylsä jakso. Valitan. Ei vaan innostanut. Lopussa on vain sanoi sanoi ja sanoi.xD

Käykää kattoon Kisaragin Sukua, uutta legacyäni. http://dantzunlc.vuodatus.net/