781950.jpg

Joku jyskytti vessanovea.

- Kop kop, ääni sanoi.

- Kuka siellä? Phoebe kysyi.

- Lex, Lexiksi esittäytynyt ääni kertoi.

- Oot kehno imitaattori Erik, tule esiin, ei kun, älä sittenkään! Jack sanoi.

- Phoebe! Mitä ihmettä sä touhuat!? Samantha ihmetteli, kun näki Phoeben hyppäävän ammeeseen ja huutavan: ¨Tuulta purjeisiin¨

- Leikin, Phoebe vastasi.

- Voi luoja! Samantha huusi.

Oveen tuli reikä.

- Voi ei! Se pääsee sisään! Jack karjaisi.

- Tuki ovi jollain! Samantha kiljui.

- Millä? Jack kysyi ja alkoi penkoa peilikaappia.

- E-pilleri, hammasharja, hammastahna, henkilökohtainen, laastaripaketti, sideharsoa... Jack luetteli.

- Turha vaiva, SE SAI OVEN JO AUKI! Samantha huusi.

781949.jpg

- Ette te mahda minulle mitään, minä mahdan teille. Nyt: Kumman söisin eka? Erik sanoi kylmästi.

- Mikki aivan säikähtää... Phoebe lauloi.

- Phoebe! Ei nyt! Samantha karjaisi.

- Aloitan tästä pojasta. Erik päätti.

- Eihän täällä ole poikaa... Eikun... O-ou! Jack sanoi.

782009.jpg

- Nyt kun me kuollaan, mitä jos me Jack, pidettäis sellaista ähkimis hauskaa? Samantha ehdotti.

- Eijei, hyi hyi! Mä oon avioliitossa! Se on ikuinen lupaus. Jack vastasi.

- Tiesin, että sanoisit noin. Se oli vain vitsi! Samantha valehteli.

- Mikki hiiri merihädässä... Phoebe lauleli.

- Nyt saatana hiljaa huono ääninen kakara. Erik erehtyi karjumaan.

782038.jpg

- Lopettihan se, Erik sanoi.

- Öö... Suna mä nyt kyllä pakenisin, Jack kertoi.

- Miten niin? Erik kysyi.

- Koska se joka haukkuu Phoebeä huonoksi laulajaksi tai estelee häntä, saa pari nyrkinheilahdusta, Samantha varoitti.

- Hahhah! Kuka nyt tota 19 vuotiasta likkaa pelkäisi? Erik naureskeli.

782041.jpg

- Kuinka sä saatat haukkua mun laulutaitojani!? Phoebe kysyi erittäin kovalla äänellä Erikiltä.

- No, koska sä oot ihan saatanan huono laulaja. Erik vastasi.

- Nyt kyllä teit virheen! Phoebe huusi.

- Mehän varoitettin sua, Samantha ja Jack kuiskasivat.

Ööö... Nyt on kyllä semmonen kohta jota en kehtaa kirjoittaa... Ehkäpä voisimme kurkata miten Jennifer, Lex, Nick ja Renee voivat?

782020.jpg

- Siis nyt mä kyllä alan kierrättään entisen ¨en minä kierrätä yhtään¨ tilalla. Tää avas mun silmät, Renee kertoi.

- Niin, tähänkö on nyt tultu? Lex kysyi.

- Eläimet ovat aina vaan rumempia, Nick totesi.

- Hitto! Miksen mennyt vessaan!? Mulla on ihan hirvee hätä! Jennifer huusi.

Että sellasta.Toivottavasti Phoebe on jo vähän rauhoittunut.

781993.jpg

- Huhhuh! Ovi on nyt korjattu ja lukittu, mutta etkö sä olis voinut yhtään sääliä Erikiä? Samantha kysyi.

- Mitäs haukku mua, Phoebe tokaisi.

- Missä olet oppinut noi kaikki kikat? Jack tiedusteli.

- Etkö tiennyt että pienenä opiskelin Kung Fu:ta, Karatea, Nyrkkeilyä, Akidoa ja Painia? Phoebe kysyi vuorostaan.

- Täh!? Jack ja Samantha huusivat.

782017.jpg

- Nyt repäistään tää Nauta irti! Jack karjaisi.

- Ole varovainen ettei sitä satu! Phoebe huusi.

- Hei! Mihin se katosi!? Samantha kysyi, kun yhtäkkiä Nautakasvi katosi.

- Ovessa ei ole naarmuakaan! Jack ihmetteli.

Katsotaanpa toiselta puolelta ennen Nautakasvin katoamista.

781939.jpg

- Auta meitä Lex! Sinä olet se, joka tietää eniten tosta ihmeestä, Nick aneli.

- En auta pettäjää, Lex vastasi.

- Hys! Et puhu siitä noin lujaa! Nick kuiskasi.

- Mitä tarkoitat pettäjällä Lex? Renee kysyi.

- Hei! Mihin se Nautakasvi katosi? Jennifer keskeytti ja Nickin teki mieli suudella Jenniferiä.

Ja sitten palattiinkin aikaan, johon jäimme.

782010.jpg

Ovi aukesi ja Renee astui ulos. Reneen perässä tuli Lex joka katseli ympärrillensä ja hymyili nähdessään Jackin, Phoeben ja Samanthan. Sitten tuli juosten Jennifer, joka hyppäsi miehensä käsiin.Lopuksi vielä Nick asteli ulos.

- Missä Erik on? Nick kysyi lopulta.

- Vessassa, mutta mihinköhän se nauta katosi? Jack vastasi.

781941.jpg

- Lieneekö syy aurinko? Lex mietti.

- Ehkä, onhan se hieman arka kirkkaille asioille aluksi, mutta että katosi? Jennifer ihmetteli.

- Ihan sama! Mä meen kotiin pukemaan! Samantha huusi.

781980.jpg

- Nick! Että minä rakastankaan sinua, Renee sanoi.

- Muhinointi hetki! Nick huusi.

- Jaahas, minä tiesin. Lex totesi.

- Minä menen pukemaan, Jack kertoi.

- Minä tulen myös! Jennifer huusi.

- Minä menen vaihtamaan vaatteeni myös, Lex sanoi.

Noin 5 minuuttia myöhemmin Lex palasi Jackin ja Jenniferin taloon. Hänen teki mieli möläyttää Reneelle mitä peliä Nick pelasi, mutta ei saattanut.

781990.jpg

- Renee, voisitko mennä kotiisi? Minulla on Nickille kahdenkeskeistä asiaa, Lex pyysi.

- Hyvä on, Renee vastasi.

- Mitä peliä sinä oikein pelaat! Lex karjui.

- Hiljempaa, Jack j Jennifer ovat makkarissa. Minä rakastan Reneetä, mutta myös Samanthaa. Siinä kaikki, Nick selitti.

- Siinä kaikki!? Siinä kaikki!? Minua alko oksettaan, mä häivyn. Lex huusi.

- Kai me ollaan vielä kamuja? Nick kysyi ja väänsi naamalleen suloisen koiranpentuilmeen.

- Olen sinun kaverisi, en tapojesi, Lex vastasi ja lähti.

781917.jpg

- Nick pettää Reneetä. Jennifer tokaisi Jackille makuuhuoneessa.

- Reneetä? Mä kun kuulin että Samanthaa. Jack sanoi.

- Keltä sä kuulit? Jennifer kysyi.

- Phoebeltä, Jack vastasi.

- Se kuuli multa ja mä Lexiltä. Eli ainoat jotka eivät tiedä ovat Renee ja Samantha, Jennifer selitti.

 

Tähän päättyy Osa 4: Mikki Hiiri merihädässä. Kommentit ovat tervetulleita!